Az edigital-alapító is beszáll az online képzés bizniszbe

Értékteremtő módszerrel kívánják megoldani az e-kereskedelmi szektor munkaerő problémáit. A kezdeményezéshez csatlakozott Várkonyi Balázs, az eMAG-ba beolvadó Extreme Digital alapítója, az eMAG korábbi ügyvezető igazgatója és társtulajdonosa.

Az Ekereskedelmi Akadémia az online oktatás új dimenzióját hozza el az elektronikus kereskedelmi piac számára. Akadémiánkon az internetes kereskedelem, e-commerce iránt érdeklődők a piac hiteles képviselőitől interaktív, gyakorlatorientált kurzusokon, valódi e-learning módszertan segítségével válhatnak egy-egy terület szakértőjévé. Képzéseink során hallgatóink értékes, a munkaerőpiacon jól használható tudást szereznek, mely hozzásegíti őket a sikeres elhelyezkedéshez. Ezzel párhuzamosan az online kereskedelemben működő vállalkozások számára biztosítjuk a legújabb trendeket mélységében ismerő, jól képzett, gyakorlati gondolkodású kollégák utánpótlását.

Az Ekereskedelmi Akadémia alapítói a hazai online kereskedelem ismert és sikeres szereplői, friss vállalkozásuk a tervek szerint 2023. első hónapjaiban debütáló, teljes egészében elearning-alapú oktatási tevékenységén keresztül jól képzett munkaerőt biztosít majd a munkaerőhiánnyal küzdő e-kereskedelmi szektornak. Az akadémia képzései nem csupán az online kereskedelem iránt érdeklődők számára lesznek érdekesek, hanem a már e szektorban dolgozók számára is lehetőséget nyújtanak majd készségeik fejlesztésére a beosztottaktól kezdve akár a cégvezetőkig.

Jól ismert online szakember csatlakozik az akadémiához

Várkonyi Balázs 2022 novemberében csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia öt társalapítójához, akik közül mindenki azonos arányú részesedéssel bír a vállalatban. Várkonyi több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a magyar online kereskedelemben, hiszen 2001-ben, 21 éves korában társalapítója volt a később piacvezetővé vált Extreme Digitalnak, amely 2019-ben jelentette be fúzióját az eMAG-gal. Várkonyi Balázs vezetése alatt zajlott le a két vállalat fúziója, a cég igazgatótanácsának elnökeként jelenleg a régiós piacokon való bővülésért felel.

Tényleg szükség van rá?

Tényleg. A szektor felett sötét felhőként gyülekezik a munkaerőhiány veszélye. Noha az elektronikus kereskedelemről roppant trendi módon lehet nyilatkozni, még mindig kereskedelemről beszélünk, ahol az árrések és profitráták nem kecsegtetnek milliós fizetésekkel, még a digitális területeken sem. A covid-lezárások, bezárások és az infláció általi kiszolgáltatottság kis időre mentőövet dobtak az e-kereskedelem különböző területei számára, csökkent a munkaerőhiányból adódó szorongatottságuk, de a válság utáni visszarendeződésben az e-kereskedelem hatalmas bajban lesz.

Mindenesetre örvendetes, hogy néhányan nem csak előre látják a problémákat, hanem tenni is igyekeznek ellene. Érdemes figyelemmel kísérni az Ekereskedelmi Akadémia ténykedését. Aki késztetést érez, éljen a lehetőséggel!