Az Alza felgyorsítja a rendelések személyes átvételét az Alza.hu alkalmazás segítségével

Az Alza.hu nemrégiben mutatta be vásárlási applikációjának frissítését. A megvásárol termékéért Róbert Károly körúti bemutatóterembe érkező ügyfél mostantól már a rendelés átvétele gombra kattintás előtt tudni fogja, hogy mennyi ideig tart az áru összekészítésének teljes folyamata, és nyomon követheti a hátralévő időt a visszaszámláló segítségével. Ez csökkenti a sorban állással és a fiókban töltött időt, és csökkenti az ügyfelek által át nem vett áruk mennyiségét. A vállalat célja, hogy még gördülékenyebbé és biztonságosabbá tegye az átvételi folyamatot.

Magyarország harmadik legnagyobb forgalmú webáruháza[1]folyamatosan dolgozik vásárlói alkalmazása, az Alza.hu applikáció fejlesztésén. Többek között kibővült a rendelésátvételi funkció, melyet a magyar ügyfelek a cég budapesti fő bemutatótermében 130 százalékkal többet használnak, mint a járvány előtt. Az Alza.hu alkalmazás a magyar vásárlók három legkedveltebb e-kereskedelmi applikációja közé tartozik a GKI Digital felmérése szerint. 

„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára a lehető legkényelmesebbé és legegyszerűbbé tegyük a mobileszközökről történő vásárlást. Csak tavaly a vásárlók kétharmada mobileszközökről látogatta meg webáruházunkat” – mondta Vladimír Dědek, az Alza.hu web- és mobilfejlesztési igazgatója. „A világjárvány idején az alkalmazásunk több mint félmillió új letöltést regisztrált, és az érdeklődés idén is növekszik iránta. Ügyfeleink értékelik a rendelések könnyű és gyors átvételét az Alza fiókokban” – tette hozzá.

A mobilalkalmazáson keresztül elérhető rendelésátvétel funkció lehetővé teszi, hogy minimalizáljuk a sorban állást, az Alza bemutatóteremben töltött időt, valamint a vásárlók és az értékesítési személyzet közötti kapcsolatot. Az ügyfél láthatja, hogy a személyzetnek mennyi időbe telik a rendelés előkészítése, és így pontosan időben érkezhet. Ha például tudja, hogy öt perc alatt az üzletbe ér, a rendelés előkészítése pedig tíz percig tart, akkor az alkalmazásban elindíthatja az átvételi folyamatot már mielőtt megérkezik. Az ügyfél az interaktív visszaszámlálónak köszönhetően azt is könnyen ellenőrizheti, mennyi idő van még hátra. A vállalat így szeretné megkönnyíteni a vásárlók számára az idejük beosztását a rendelések átvételekor. A visszaszámláló, az egyértelmű utasítások és az egy helyen található összes szükséges információ célja az is, hogy csökkenjen azon rendelések száma, amelyeket a vásárlóknak nem sikerül időben átvenniük a pultoknál. Ezek a lekésett átvételek nem kívánt sorban álláshoz is vezethetnek. 

Az Alza a funkció továbbfejlesztését tervezi, így a közeljövőben várható a megrendelés adott parkolóhelyre történő szállítása, vagy a megrendelések átvétele másik regisztrált ügyfél által.

Alza sajtóközlemény